Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?
Har du ikke fået en ordrebekræftelse pr. mail, kan din e-mailadresse være indtastet forkert.
Kontakt kundeservice som vil være behjælpelig med at udbedre fejlen.
Når jeg har købt en vare, hvornår bliver beløbet så trukket på min bankkonto?
Først når varen er afsendt, bliver beløbet trukket fra dit betalingskort.
Hvordan bliver min bestilling leveret?
Dampkongen.dk sender dine varer med GLS. til nærmeste pakkeshop eller til din erhversadresse. Din bestilling bliver normalt leveret inden for 3 hverdage. Varen bliver normalvis afsendt inden 24 timer (weekend undtaget)
Har Dampkongen.dk en fysisk butik?
Du er altid velkommen i en af vores fysiske butikker:
Dampkongen
Jernbanegade 19
8800 Viborg
Dampkongen
Bredgade 49
7400 Herning
Dampkongen
Danmarksgade 26
7000 Fredericia
Dampkongen
Enghaven 2-4
7500 Holstebro
http://www.dampkongen.dk/find-os-fysisk1/
Hvordan får jeg min vare til reparation?
Skal du reklamere over din vare, får du den hurtigste og nemmeste service ved at kontakte os på info@dampkongen.dk eller på telefon: +45 30228631
Varesøgning
Hvordan finder jeg frem til en bestemt vare? Du kan søge varer på flere forskellige måder. Du kan søge efter et bestemt mærke eller varekategori, ved at indtaste søgeord i søgefeltet i toppen af shoppen, eller bruge links til varekategorier i venstre side af skærmen.
Hvordan kan jeg bestille varer?
Se "Bestilling af varer" under fanen 'handelsbetingelser.
Hvordan kan jeg betale?
Betaling for bestilte varer kan ske online med kreditkort eller PayPal
Kan jeg betale efter, at jeg har fået varerne til døren?
Nej. Du skal angive betalingskortinformation for at afslutte dit køb hos Dampkongen.dk Vi trækker dog først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne fra vores lager.
Kan jeg bestille pr. mail eller pr. fax?
Nej af sikkerhedsårsager accepterer vi ikke bestillinger på mail eller fax.
Bliver mine penge hævet umiddelbart efter, at jeg har bestilt?
Vi trækker først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne fra vores lager.
Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Vi levere alle varer med GLS, du kan i betalingsmodulet selv vælge om du ønsker levering foretaget til nærmeste GLS pakkeboks.
Hvor lang tid tager leveringen?
Leveringstiden hos Dampkongen.dk er normalt højest 3 hverdage.
Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?
Dampkongen.dk efterlyser forsendelsen i samarbejde med GLS. Denne efterlysning tager normal 3 til 5 hverdage og hvis pakken ikke dukker op til den tid, vil din bestilling blive ekspederet påny.
Hvilket dokument har jeg som bekræftelse på bestilling?
Når du har godkendt din ordre, får du automatisk en ordrebekræftelse på din mail. I ordrebekræftelsen står der, hvilke varer du har bestilt og betalt for. Gem eller udskriv din ordrebekræftelse, da den samtidig gælder som garantibevis.
Åbningstider for besvarelse af kundehenvendelser:
Telefon: +45 30228631
E-mail: info@Dampkongen.dk
Mandag - Fredag: 11.00 - 17.00